Pedagogiske satsningsområder

MÅL vår 2017: 86% fullført og bestått best mulig

KLasseledelse:

  • Klasseteam – tverrfaglig samarbeid om elevens læring og utvikling
  • Fraværsoppfølging med kontaktlærer, trinn-/avdelingsleder og rådgiver
  • VIP-makkerskap – relasjoner og samarbeid
  • Kontaktlærertime
  • Seminar i kommunikasjon og konflikthåndtering
  • Den gode økta
  • FYR-arbeid – fellesfag, yrkesretting og relevans
  • Lesson study

Vuredring:

  • Rammeverk for vurdering – planlegging, underveisvurdering, egenvurdering, hverandrevurdering, sluttvurdering
  • Klasseteam
  • Fagteam

Skole-hjemsamarbeid

  • Mottakssamtale - utvides med egenvurderingsskjema og helserapport
  • Utviklingssamtale
  • Foreldremøter
  • Informasjonsutveksling om elevens opplæring og skolegang.