Den store lærerjakten er i gang!

Akershus fylkeskommune søker de beste lærerne til våre videregående skoler! Vi tilbyr både faste stillinger og vikariater.

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Inspirasjonsforedrag

Meld deg på her: https://tix.no/nb/asker/specialoffer/citppqaehpq36/ Asker kommune ved ordfører Lene Conradi, inviterer alle foreldre i videregående skole til et inspirasjonsforedrag onsdag 13. mars i Leikvollhallen.

Slik blir du bedre forberedt på krise

Tema for årets utgave av Egenberedskapsuka er ØVE. Alle innbyggere oppfordres til å øve og ta nødvendige grep for å styrke egenberedskapen.

Gratis skolemåltid

Viken fylkeskommune har fra høsten 2023 innført gratis skolemåltid på alle videregående skoler i Viken.

Opprett en digital postkasse

Brev fra skolen og fylkeskommunen kommer raskere frem hvis du har en digital postkasse.

Årets elevrådsstyre er på plass

Elevrådet arbeider for et godt skole- og læringsmiljø. De arrangerer sosiale aktiviteter og bidrar til at elevene trives. I styret for 2023 sitter  Ana, Celina, Sandra, Maja, Oskar, Christiane, Caroline og Anton.